Misiune si Viziune

Ne dorim ca prin acest blog si activitatea noastra de voluntariat, sa va povestim cate ceva din lumea catelusilor din adaposturi si a celor care incearca sa-i ajute sa duca o viata mai buna, prin adoptie la distanta.

luni, 26 aprilie 2010

Metro, copilul problema - adoptat la distanta de catre d-na Anca E. din Piatra Neamt


El este Metro, un catelus tare poznas, se pare.Cum intrebi ceva de el, incep plangerile: ba ca fura mancarea, ba ca sare gardul... Si imediat cum face o pozna, casca ochisorii atat de mari si nevinovati, ca nu mai are nimeni ce sa-i zica...

Ne-am bucura mult daca si Metro si-ar gasi un parinte adoptiv la distanta.El este in grija asociatiei A Doua Sansa.Pentru a-l adopta la distanta, doar scrieti-ne un mesaj la adoptiedistanta@yahoo.com.

Un comentariu:

  1. L-am vazut pe Metro de 2 ori si dintre toti cainii din Glina...mi-a ramas sulfetul la privirea lui. Era in lant, fiindca sare peste gard...Ca sa fie sigur ca il mingii a sarit peste gard si lantul l-a fortat sa ramina sa ramina lipit de grilaj, nu putea face un pas in plus ! L-am luat in brate si scotea sunete de parca imi vorbea. Si-a ascuns capul in bratele mele si asa a ramas. Va spun, nu am dormit nopti la rand gandindu-ma la acest moment.

    Metro e un caine care parca intelege cuvintele. Toti cainii merita sa aiba un stapan, dar Metro e genul de caine care iti marcheaza viata, este extrem de inteligent. Sper din suflet sa il ia cineva acasa, e un suflet deosebit.

    Sim

    RăspundețiȘtergere