Misiune si Viziune

Ne dorim ca prin acest blog si activitatea noastra de voluntariat, sa va povestim cate ceva din lumea catelusilor din adaposturi si a celor care incearca sa-i ajute sa duca o viata mai buna, prin adoptie la distanta.

marți, 10 mai 2011

O campanie pentru oameni. Pentru cei adevarati, pentru cei care conteaza

Oameni importanti, oameni mari, s-au alaturat Asociatiei GIA - Group Initiative for Animals, intr-o campanie sociala impotriva actelor de cruzime asupra animalelor.


Si tu esti important pentru prietenii nostrii necuvantatori! Apara-le drepturile si ia atitudine impotriva actelor de cruzime asupra animalelor!


Un comentariu:

  1. Va felicit pentru aceasta frumoasa initiativa . Si eu sunt iubitoare de animale. am doi catelusi ..Doly , o pichineaza de 14 ani si Bela, o catelusa de aprox 2 anisori pe care am gasit-o iarna trecuta , abandonata in scra blocului meu. Nu regret o clipa ca am adoptat-o si ii multumesc lui D-zeu ca mi-a scos-o in cale. Am recomandat pe blogul meu atat site-ul http://www.adoptiedistanta.ro/ cat si pagina de facebook a acestei activitati . Imi pare rau ca nu aveti voluntari care desfasoara activitate sin cta..o seara buna

    RăspundețiȘtergere