Misiune si Viziune

Ne dorim ca prin acest blog si activitatea noastra de voluntariat, sa va povestim cate ceva din lumea catelusilor din adaposturi si a celor care incearca sa-i ajute sa duca o viata mai buna, prin adoptie la distanta.

vineri, 24 mai 2013

Ramas bun, Pua Ilovitch!

Imi doresc sa aduc aici un ultim omagiu unui om minunat, unui prieten devotat al animalutelor fara stapan din Romania, Pua  Ilovitch.
Pua a plecat dintre noi, dupa ani de lupta cu o boala cumplita si necrutatoare. S-a stins in casa ei din Haifa, Israel, de unde, in ciuda suferintei sale, a gasit mereu timp si resurse pentru a ajuta cateii din adapostul Glina, pentru a dona pentru SSCG si multe altele. 

Dormi in pace, om frumos! Vei ramane in gandurile si  in inimile noastre!

Mai jos cateva randuri despre Pua, scrise de Mignon Silva, prietena noastra minunata prin care am cunoscut-o pe Pua...


"R.I.P Pua Ilovitch
Pua mea a plecat azi sa danseze cu ingerii....
A fost prietena mea de-o viata, a fost cel mai curat si mai chinuit suflet pe care l-am cunoscut pe lumea asta.
De peste 20 de ani s-a luptat cu un cancer cumplit si de peste
 10 ani cu metastazele rezultate, dar ea a iubit viata atat de mult, incat a luptat si a sperat pana in ultima clipa... Mereu imi spunea ca isi doreste sa traiasca in primul rand pentru catelusa si pisicul salvati de ea.
A iubit mult oamenii si animalele, a fost o generoasa, a fost un suflet inocent intr-un trup micut de femeie...
Azi dimineata am vorbit la telefon si maine ma astepta la ea, in Haifa.
Maine voi fi la ea la inmormantare si nu voi mai putea decat sa-i soptesc: Iti multumesc ca ai fost langa mine toata viata si te iubesc draga prietena! Noapte buna, Pua mea!
"



O lumanare arde la geamul meu, pentru Pua.
Ramas bun!

5 comentarii:

  1. Imi pare sincer rau... Nu am cuvite... Lumea are nevoie de multe suflete bune ca ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. poate prea bun, prea naiv, dar important e ca a iubit mult animalele...

    RăspundețiȘtergere
  3. destin frant pe nedrept ... lumea iubitorilor si salvatorilor animalutelor e mai saraca ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar, Laura, lumea este mai saraca... dormi in pace, Pua, om frumos si bun! Sper ca ai alaturi multi ingerasi blanosi acum...

    RăspundețiȘtergere